פסח – חג החירות והאחדות – WZO

פסח – חג החירות והאחדות

тפסח – החג החשוב ביותר ביהדות . השנה הוא מתחיל עם שקיעת החמה ב-22 באפריל ומסתיים בערב 30 באפריל. השנה אנו חוגגים אותו בתקופה קשה במיוחד.פסח הוא הזמן שבו אנו מתבוננים בהיסטוריה שלנו, זוכרים איך אבותינו ניצלו מעבדות והחלו את דרכם לחירות. החג הזה – לא רק פרק בהיסטוריה, אלא גם מקור השראה להווה ולעתיד […]

Photo: lipmic / depositphotos.com

тפסח – החג החשוב ביותר ביהדות . השנה הוא מתחיל עם שקיעת החמה ב-22 באפריל ומסתיים בערב 30 באפריל. השנה אנו חוגגים אותו בתקופה קשה במיוחד.
פסח הוא הזמן שבו אנו מתבוננים בהיסטוריה שלנו, זוכרים איך אבותינו ניצלו מעבדות והחלו את דרכם לחירות. החג הזה – לא רק פרק בהיסטוריה, אלא גם מקור השראה להווה ולעתיד שלנו.
אירוע 7 באוקטובר הפכו לציון דרך, שחילק את חיינו ל"לפני" ו"אחרי". התרחש רצח המוני הגדול ביותר של יהודים מאז השואה. גל האנטישמיות בעולם הזכיר לנו שהשנאה כלפי יהודים לא נעלמה, היא רק הסתתרה באיצטלה של הציוויליזציה.
יהודים ברחבי העולם התעוררו למציאות חדשה, שחשפה את חולשותינו והפריכה את האשליות. האמת נשארת קבועה – הישרדות של עמנו אפשרית רק בזכות האחדות, שמרכזה הוא ישראל.

22 אפר 2024
1 דקות קריאה
393
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

פלאי מרחב מקוון – המשך

פלאי מרחב מקוון – המשך

ראשת המחלקה לעידוד עלייה מרינה רוזנברג קוריטני: להלן עוד דוגמה נפלאה לכך, שמשבר הקורונה כמו כל משבר מביא אתו גם אפשרויות והזדמנויות חדשות, ואנחנו יודעים לזהות, לנצל ולפתח אותן.
שנת הלימודים הסתיימה, מתכוננים לשנה חדשה

שנת הלימודים הסתיימה, מתכוננים לשנה חדשה

בין הימים 22 ל-24 בדצמבר 2019 התקיימה השתלמות המורים המלמדים באולפנים של המחלקה לעידוד העלייה בארגנטינה, צ'ילה ואורוגוואי.
בשעה טובה, נבחרו המשתתפות בפרויקט גאולה

בשעה טובה, נבחרו המשתתפות בפרויקט גאולה

ביום רביעי, ה-17 לאוגוסט, נערכה ישיבת הועדה המרכזית לבחירת המועמדות הסופיות במיזם "גאולה".