פסח – חג החירות והאחדות – WZO

פסח – חג החירות והאחדות

тפסח – החג החשוב ביותר ביהדות . השנה הוא מתחיל עם שקיעת החמה ב-22 באפריל ומסתיים בערב 30 באפריל. השנה אנו חוגגים אותו בתקופה קשה במיוחד.פסח הוא הזמן שבו אנו מתבוננים בהיסטוריה שלנו, זוכרים איך אבותינו ניצלו מעבדות והחלו את דרכם לחירות. החג הזה – לא רק פרק בהיסטוריה, אלא גם מקור השראה להווה ולעתיד […]

Photo: lipmic / depositphotos.com

тפסח – החג החשוב ביותר ביהדות . השנה הוא מתחיל עם שקיעת החמה ב-22 באפריל ומסתיים בערב 30 באפריל. השנה אנו חוגגים אותו בתקופה קשה במיוחד.
פסח הוא הזמן שבו אנו מתבוננים בהיסטוריה שלנו, זוכרים איך אבותינו ניצלו מעבדות והחלו את דרכם לחירות. החג הזה – לא רק פרק בהיסטוריה, אלא גם מקור השראה להווה ולעתיד שלנו.
אירוע 7 באוקטובר הפכו לציון דרך, שחילק את חיינו ל"לפני" ו"אחרי". התרחש רצח המוני הגדול ביותר של יהודים מאז השואה. גל האנטישמיות בעולם הזכיר לנו שהשנאה כלפי יהודים לא נעלמה, היא רק הסתתרה באיצטלה של הציוויליזציה.
יהודים ברחבי העולם התעוררו למציאות חדשה, שחשפה את חולשותינו והפריכה את האשליות. האמת נשארת קבועה – הישרדות של עמנו אפשרית רק בזכות האחדות, שמרכזה הוא ישראל.

22 אפר 2024
1 דקות קריאה
391
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

לראשונה בצרפת: אולפני עברית מבלי לצאת מהבית

לראשונה בצרפת: אולפני עברית מבלי לצאת מהבית

מקור ראשון –  א׳ באדר א׳ ה׳תשע״ט (06-02-2019) מאת: צביקה קליין ההסתדרות הציונית השיקה תוכנית שתסייע לכל יהודי שחפץ ללמוד עברית לעשות זאת בצורה נוחה ובמחיר מסובסד.
נשים ציוניות בקדמת הבמה, או GOLDEN GOLDA באה לצרפת

נשים ציוניות בקדמת הבמה, או GOLDEN GOLDA באה לצרפת

Photo: Alain Azria ב-12 מרץ בפריס נערך טקס הענקת הפרס GOLDEN GOLDA.
ונקובר: ערב הזדהות יהודית וציונית עם מבטא רוסי

ונקובר: ערב הזדהות יהודית וציונית עם מבטא רוסי

אירוע משמעותי ומרשים כולל קונצרט אמנים, הקרנת תכנית אודיו-ויזואלית על השיגיה של מדינת ישראל ודברי בכרה מפי שליחיה של המחלקה לעידוד העלייה של הצ"ע נערך ב-3 פברואר 2018 בוונקובר.