עוף גוזל: פרויקט חדש של המחלקה לעידוד עליה – WZO

עוף גוזל: פרויקט חדש של המחלקה לעידוד עליה

המחלקה לעידוד עלייה ההסתדרות הציונית העולמית, השיקה בארגנטינה את הפרויקט "עוף גוזל". המיזם נועד לעזור להורים, שילדיהם כבר עלו לארץ. הוא נותן מענה לרצונם כל כך מובן לדעת יותר על מדינת מגוריהם של הילדים שלהם ופשוט לתקשר יותר עם אנשים שמבינים את משאלות ליבם ודאגותיהם. מספר הנרשמים והביקוש עלו על הציפיות ולכן, היה צורך להוסיף פגישה אחת בחודש, לחלק את הקבוצה לשניים.

ראשת המחלקה לעידוד עליה בהצ"ע מרינה רוזנברג קוריטני:

עידוד עלייה זה בראש ובראשונה הבאת האמת על ישראל והקניית ידע רחב ועמוק ככל האפשר על המדינה היהודית.  לכך נועדו פרויקטים מגוונים שלנו, לכך נועד גם הפרויקט  החדש. אנשים מדברים זה עם זה, מתחלקים במידע וכך מרחיבים את אופקי הידע שלהם על ישראל. זה עדוד עליה כמשמעו. הפרויקט זינק בהצלחה רבה ואני בטוחה שבמהרה נרחיב אותו למדינות אחרות.

10 ספט 2023
1 דקות קריאה
442
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

תולדות הציונות ומדינת ישראל: 8–15 דצמבר

תולדות הציונות ומדינת ישראל: 8–15 דצמבר

Photo: Nobel laureates Nelly Sachs and Samuel Agnon preparing for the festivities in Stockholm 8 דצמבר 1924 – ראשיתה של שכונת בית וגן מדרום ליפו.
תערוכה: יחד נרים קולותינו נגד אלימות מגדרית

תערוכה: יחד נרים קולותינו נגד אלימות מגדרית

14 אמנים ישראלים הציגו את יצירותיהם, בהן תוארה אלימות מגדרית מצד המחבלים, בה הם נקטו במהלך מתקפותיהם ב-7 באוקטובר.
חיים, עבודה ולימודים בישראל

חיים, עבודה ולימודים בישראל

בנוכחותו של נתן ברמן, אחראי קליטת עולים חדשים בעיריית ירושלים, ולטיסיה בראן, יועצת תעסוקה בסוכנות היהודית לישראל, המחלקה לעידוד עלייה בהסתדרות הציונית העולמית קיימה את הכנס 'לחיות, לעבוד וללמוד בישראל'. במפגש בנוכחותו של נתן ברמן, אחראי קליטת עולים חדשים בעיריית ירושלים, ולטיסיה בראן, יועצת תעסוקה בסוכנות היהודית לישראל, מחלקת קידום העלייה של ההסתדרות הציונית העולמית קיימה את הכנס […]