!חג פורים שמח – WZO

!חג פורים שמח

ב-17 במרץ, מרכז קהילתי Kings Bay Y אירח את חגיגת פורים המדהימה שנערכה על ידי המחלקה לעידוד עלייה בארה"ב בשיתוף פעולה עם הארגון NCSY (סדנת אפיית אוזני המן ומשחקים לילדים, תוכנית חינוכית לנוער ולמבוגרים, והזדמנות לארוז, לקשט ולמסור משלוחי מנות).תודה מיוחדת לאורח המרצה שלנו – הרב קצין, מנכ"ל RAJE (חוויה יהודית אמריקאית רוסית) – ולכל המתנדבים […]

ב-17 במרץ, מרכז קהילתי Kings Bay Y אירח את חגיגת פורים המדהימה שנערכה על ידי המחלקה לעידוד עלייה בארה"ב בשיתוף פעולה עם הארגון NCSY (סדנת אפיית אוזני המן ומשחקים לילדים, תוכנית חינוכית לנוער ולמבוגרים, והזדמנות לארוז, לקשט ולמסור משלוחי מנות).
תודה מיוחדת לאורח המרצה שלנו – הרב קצין, מנכ"ל RAJE (חוויה יהודית אמריקאית רוסית) – ולכל המתנדבים והתומכים!

4 אפר 2024
1 דקות קריאה
195
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

עוד ראיה לשיתוף פעולה בין אונר"א לחמאס

עוד ראיה לשיתוף פעולה בין אונר"א לחמאס

נמצא מנהרת תת-קרקעית ששימשה טרוריסטים מחמאס מתחת לבניין הראשי של סוכנות האו"ם לעזרה ועבודה לפליטים פלסטינים במזרח התיכון (UNRWA) ברצועת עזה.
המרכז הרפואי 'שיבא' בישראל שוב נמצא בין עשרת הבתי החולים הטובים בעולם

המרכז הרפואי 'שיבא' בישראל שוב נמצא בין עשרת הבתי החולים הטובים בעולם

תמונה: יוקטן / ויקימדיה המגזין האמריקאי המוכר Newsweek פרסם את רשימת בתי החולים הטובים בעולם לשנתיים, שהוכנה על ידי חברת המחקר הבינלאומית Statista Inc.
אור איתן

אור איתן

לרגל חג האורים, ההסתדרות הציונית העולמית יזמה יחד עם המשרד  הדיגיטלי הלאומי פרויקט חדשני בשם LIGHT  THE SHARE כולנו אור איתן.