התגובה לשפיכות דמים בבית הכנסת בפיטסבורג – WZO

התגובה לשפיכות דמים בבית הכנסת בפיטסבורג

המחלקה לעידוד העלייה בהצ"ע מביעה בזאת תדהמתה לגילוי שנאה סטנית – רצח המוני אשר נעשה על ידי אנטישמי חולני בביתה הכנסת בעיר פטסבורג. ליבינו, מחשבותינו ותפילותינו עם הנפגעים בפיגוע הנורא הזה ועם קרוביהם. כולנו אסירי תודה לשוטרים, אשר תעוזתם וגבורתם הצילה חיי אדם רבים. אנו מתפללים לשלומם ולשלום אלה שנפגעו בפיגוע. מרינה רוזנברג-קוריטני, ראשת המחלקה […]

המחלקה לעידוד העלייה בהצ"ע מביעה בזאת תדהמתה לגילוי שנאה סטנית – רצח המוני אשר נעשה על ידי אנטישמי חולני בביתה הכנסת בעיר פטסבורג. ליבינו, מחשבותינו ותפילותינו עם הנפגעים בפיגוע הנורא הזה ועם קרוביהם. כולנו אסירי תודה לשוטרים, אשר תעוזתם וגבורתם הצילה חיי אדם רבים. אנו מתפללים לשלומם ולשלום אלה שנפגעו בפיגוע.

מרינה רוזנברג-קוריטני, ראשת המחלקה לעידוד העלייה: "פשוט לא יעלה על הדעת שבזננו אנו יכולים לצוץ גילויים של  אנטישמיות כה חייתית. לאנטישמיות מכל סוג אין מקום בחברה האנושית. יהודים אשר ובאשר הם אינם רשאים לעבור לסדר היום לאור גילויי אנטישמיות – יהיו אשר יהיו. על כולנו להתלכד ולהתאחד במאבק בלתי מתפשר נגד תופעה מכוערת ומסוכנת זו".

 המחלקה לעידוד העלייה בהצ"ע מחזקת את ידם של יהודי פיטסבורג וארה"ב כולה. על כולנו – יהודי העולם כולו – להרים את קולנו ולהיאבק נגד כל גילויי שנאה, אי-סובלנות ואלימות.

2 נוב 2018
1 דקות קריאה
230
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

"…יושב בסן פרנסיסקו על המים"

"…יושב בסן פרנסיסקו על המים"

בשבוע החולף (ב-13 בפברואר),  נפתחה בחגיגיות, בעיר סן פרנסיסקו (ארה"ב) כיתת אולפן חדשה של המחלקה לעידוד העלייה של הצ"ע.
תולדות הציונות ומדינת ישראל: 1–7 ינואר

תולדות הציונות ומדינת ישראל: 1–7 ינואר

Photo: Negev Brigade during Operation Horev 1 ינואר 1900 – הברון רוטשילד מודיע על הפסקת פעילותו בארץ ישראל והעברת הטיפול במושבות לחברת יק"א (ביידיש יידישע קאלאניזאציע אסאציאסיע, בתרגום לעברית: "החברה היהודית להתיישבות") היא חברה שהוקמה על ידי הברון מוריס הירש בשנת 1891, במטרה לסייע ליישובם של יהודים פליטי האימפריה הרוסית באמריקה ובעיקר במושבות הברון הירש […]
תכלה שנה וברכותיה

תכלה שנה וברכותיה

בצרפת החל חופש הגדול ל-1,710 התלמידים של 114 כיתות האולפן, אשר מפעילה במדינה זו המלקה לעידוד עלייה בהסתדרות הציונית העולמית.