הפרויקט שגרירי עברית הולך ומתרחב – WZO

הפרויקט שגרירי עברית הולך ומתרחב

על נקודת הזינוק של הפרויקט החדשני הזה סיפרנו באפריל, בשלהי שנת הלימודים באולפנים של המחלקה בצרפת. והנה עם תחילת שנת הלימודים החדשה, הפרויקט קיבל ממדים חדשים. קבוצת סטודנטים ישראלים אשר לומדים באזור פריס רבתי, התאספה למפגש הכנה לעבודתם ההתנדבותית במסגרת הפרויקט. את המפגש העבירה יעל – הסטודנטית הישראלית עם שם משפחה מדבר בעד עצמו – […]

על נקודת הזינוק של הפרויקט החדשני הזה סיפרנו באפריל, בשלהי שנת הלימודים באולפנים של המחלקה בצרפת. והנה עם תחילת שנת הלימודים החדשה, הפרויקט קיבל ממדים חדשים.

קבוצת סטודנטים ישראלים אשר לומדים באזור פריס רבתי, התאספה למפגש הכנה לעבודתם ההתנדבותית במסגרת הפרויקט. את המפגש העבירה יעל – הסטודנטית הישראלית עם שם משפחה מדבר בעד עצמו – ישראלי. בין השאר, יעל ישראלי אמרה למשתתפי המפגש כי "העבודה במסגרת הפרויקט הזה הייתה אחד הדברים החשובים והמרגשים ביותר בכל חיי".

ראשת המחלקה לעידוד העלייה מרינה רוזנברג-קוריטני: "הפרויקט החדשני הזה אשר התחלנו רק לפני כחצי שנה, כעת עולה לרמה חדשה ומתרחב באופן משמעותי. מדובר בדיפלומטיה עממית של הציונות, המדינה היהודית, של שפתה ותרבותה. אני מברכת את החברים החדשים של "הסגל הדיפלומטי" שלנו ובטוחה כי פרויקט זה כמו כל יזמות חדשניות שלנו, יתרום לכך שיהודים רבים יקבלו ההחלטה הנכונה – חוזרים הביתה!"

בתמונות:

קבוצת שגרירי העברית החדשים עם השגרירה הראשונה יעל ישראלי (בצד שמאל)

סמינר ההכנה של שגרירי העברית בעיצומו

17 נוב 2019
1 דקות קריאה
214
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

מגמת עליה: לימודים אקדמאים בישראל על מגש הכסף

מגמת עליה: לימודים אקדמאים בישראל על מגש הכסף

הידיעון VIS A VIS , הגדול והנחשב בקהילה היהודית בארגנטינה, פרסם עוד כתבה על פעילותה של המחלקה: מגמת עליה: לימודים אקדמאים בישראל על מגש הכסף.
יום האישה הבינלאומי: מתוך היסטוריה של החג

יום האישה הבינלאומי: מתוך היסטוריה של החג

המאה ה-21 מסומנת בשינויים משמעותיים בעולם, במיוחד בתפיסת תפקידי האישה בחברה ובמודעות העצמית של הנשים למעמדן.
תולדות הציונות ומדינת ישראל: 23-31 ביולי

תולדות הציונות ומדינת ישראל: 23-31 ביולי

Photo: Hebrew University Cornerstone laying in 1918 23 יולי 1968 – מטוס אל על הטס מרומא ללוד נחטף על ידי מחבלים מחזית העממית.