כיתת אמן בתרגום – WZO

כיתת אמן בתרגום

המחלקה לעידוד עלייה בהצ"ע בשיתוף פעולה עם אופק ישראלי, ערכה בבואנוס איירס מפגש מרתק של עשרות יהודי המקום עם סופרת ומשוררת ישראלית תהילה חכימי. המפגש התקיים תחת הכותרת "מעבדת תרגום" ובו השתתפו עשרות תלמידי האולפנים של המחלקה שהגיעו בלימוד העברית לרמות מתקדמות קרי, נמצאים בשלבים מתקדמים של הכנה לעלייתם. תלמידים אלה לא רק שמעו מפי […]

המחלקה לעידוד עלייה בהצ"ע בשיתוף פעולה עם אופק ישראלי, ערכה בבואנוס איירס מפגש מרתק של עשרות יהודי המקום עם סופרת ומשוררת ישראלית תהילה חכימי.

המפגש התקיים תחת הכותרת "מעבדת תרגום" ובו השתתפו עשרות תלמידי האולפנים של המחלקה שהגיעו בלימוד העברית לרמות מתקדמות קרי, נמצאים בשלבים מתקדמים של הכנה לעלייתם.

תלמידים אלה לא רק שמעו מפי סופרת עתירת פרסים דברים מעניינים על הסופרות ועל התרבות הישראלית, אלא בעזרתם של תהילה חכימי ונציגי המחלקה בבירת ארגנטינה, התאמנו בתרגום פרקטי של טקסטים ספרותיים מורכבים לשפת עמם.

כל הנוכחים בכיתת אמן של תהילה חכימי היו תמימי דעים: היא הייתה  דעים: מאוד מוצלחת ומרתקת.

26 יונ 2022
1 דקות קריאה
260
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

טסים הביתה!

טסים הביתה!

התמונות צולמו בנמל התעופה בבואנוס-איירס.
מעולה לעולה כוחנו עולה

מעולה לעולה כוחנו עולה

סיפורו האישי של ד' בן ה-21 כשלעצמו מעורר התפעלות והערצה.
תולדות הציונות ומדינת ישראל: 16–22 בנובמבר

תולדות הציונות ומדינת ישראל: 16–22 בנובמבר

נשיא מצרים, אנואר סאדאת מגיע ללוד, נמל תעופה בן גוריון בביקור בישראל / תמונה: IDF Spokesperson's Unit  16 נובמבר 1914 – כוחותיו של הגנרל אלנבי כבשו את יפו 18 נובמבר 1931 – ממשלת המנדט עורכת מפקד אוכלוסין שני בארץ.