שיעור בונוס של עידן רייכל בבואנוס איירס – WZO

שיעור בונוס של עידן רייכל בבואנוס איירס

הזמר והמלחין עידן רייכל, אחד מהכוכבים של המוזיקה הישראלית, הופיע במפגש אינטימי עם המורים והתלמידים של האולפנים של המחלקה לעדוד עלייה בהצ"ע. האירוע נערך באודיטוריום של ה-Museo de los Niños del Abasto Shopping בבואנוס איירס.  זה היה שיעור בונוס תרתי משמע, כי הרי עידן לא רק ענה לאינספור שאלות של הנוכחים (שנשאלו ונענו בעברית), אלא […]

הזמר והמלחין עידן רייכל, אחד מהכוכבים של המוזיקה הישראלית, הופיע במפגש אינטימי עם המורים והתלמידים של האולפנים של המחלקה לעדוד עלייה בהצ"ע. האירוע נערך באודיטוריום של ה-Museo de los Niños del Abasto Shopping בבואנוס איירס.  זה היה שיעור בונוס תרתי משמע, כי הרי עידן לא רק ענה לאינספור שאלות של הנוכחים (שנשאלו ונענו בעברית), אלא כמובן שר כמה שירים מהרפרטואר שלו, בליווי שירה בציבור של הקהל, שלמד את המילים בשיעורי האולפן.

ראשת המחלקה לעידוד העלייה מרינה רוזנברג-קןריטני: "אני מודה מקרב לב לעידן רייכל ולאנשי צוות שלנו בארגנטינה על ערב נפלא אשר הם ערכו עבור תלמידי האולפנים שלנו בבואנוס-איירס. אני סמוכה ובטוחה ששיעור בונוס זה יעודד רבים מקרב הקהל לקבל החלטה נכונה: הגיעה הזמן לחזור הביתה קרי, לעלות לישראל.

19 ספט 2023
1 דקות קריאה
182
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

השבוע הראשון של יולי בתולדות הציונות ומדינת ישראל

השבוע הראשון של יולי בתולדות הציונות ומדינת ישראל

בתמונה (מימין לשמאל): הנציב האזרחי הבריטי הראשון בארץ ישראל סר הרברט סמואל, לורד  ארטור ג'יימס בלפור וגנרל אדמונד אלנבי אנו מתחילים לפרסם את דברי הימים (כרונולוגיה) של אירועים חשובים בתולדות הציונות וישראל.
תולדות הציונות ומדינת ישראל: 24–30 יוני

תולדות הציונות ומדינת ישראל: 24–30 יוני

 תמומה: דוד אנדי אלדן / El Al Lockheed Constellation plane 24 יוני 2002 – נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש מפרסם את "מפת הדרכים" לפתרון הסכסוך הישראלי-ערבי.
מדע על הר – עידוד עליה עם פרופסורים באווירה בלתי-פורמלית

מדע על הר – עידוד עליה עם פרופסורים באווירה בלתי-פורמלית

ב-7 באפריל התקיים בפריז האירוע הפרונטלי הראשון מאז תחילת המגיפה: אירוע "מדע על הבר" – בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת בר אילן.