צ'ילה: סנונית ראשונה – WZO

צ'ילה: סנונית ראשונה

לקראת ראש השנה על מפת הפעילות של המחלקה לעידוד העלייה הופיעה עוד מדינה אחת. בעיר סנטייהו, בירת צ'ילה, החלה לפעול כיתת אולפן הראשונה של המחלקה. ראשת המחלקה לעידוד עלייה מרינה רוזנברג-קןריטני: "בצ'ילה כעת החל האביב, ופתיחתו של האולפן הראשון שלנו במדינה זו היא באמת הסנונית הראשונה אשר תביא בשעה טובה אביב חם ופורה של פעילותנו […]

לקראת ראש השנה על מפת הפעילות של המחלקה לעידוד העלייה הופיעה עוד מדינה אחת. בעיר סנטייהו, בירת צ'ילה, החלה לפעול כיתת אולפן הראשונה של המחלקה.

ראשת המחלקה לעידוד עלייה מרינה רוזנברג-קןריטני: "בצ'ילה כעת החל האביב, ופתיחתו של האולפן הראשון שלנו במדינה זו היא באמת הסנונית הראשונה אשר תביא בשעה טובה אביב חם ופורה של פעילותנו המעודדת עלייה במדינה זו. אני מברכת את התלמידים של הכיתה החדשה שלנו עם תחילת לימודיהם ומקווה לפגוש רבים מהם כאן בביתנו, בישראל".

10 אוק 2019
1 דקות קריאה
301
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

פעילות ברשתות חברתיות

פעילות ברשתות חברתיות

אנו מפעילים את הרשתות החברתיות שלנו להפצת הפרויקטים והיוזמות של ההסתדרות הציונית העולמית המיועדים לתמוך ולסייע ככל האפשר למאמץ המלחמתי של מדינת ישראל.
טו בשבט — ראש השנה לאילונות

טו בשבט — ראש השנה לאילונות

בערב ה-24 בינואר החל חג טו בשבט, שימשך כל היום מחר.
נמשכת קבלת מועמדויות להשתתפות במיזם 'גאולה

נמשכת קבלת מועמדויות להשתתפות במיזם 'גאולה

תוכנית גאולה לפיתוח מנהיגות נשים צעירות, פועלת בהשראת דמותה ופועלה של גאולה כהן, מנהיגה פורצת דרך, שמגיל 17 , עת הצטרפה כלוחמת לאצ"ל וללח"י ועד יום מותה, גילתה מנהיגות נועזת, תוך גילוי יושרה, דבקות במטרה ומסירות ללא גבול לעם היהודי, למורשתו, לארץ ישראל, לחזון הציוני ולמפעל העלייה.