סגירת מעגל – WZO

סגירת מעגל

ראשת המחלקה לעידוד העלייה ערכה ביקור חשוב ומלא אירועים ומפגשים בארגנטינה. על אחדים מהם סיפרנו בהרחבה, וכאן אנו מביאים סיפורה האישי של מרינה רוזנברג-קוריטני על אחד המפגשים המרגשים שקרו לה במהלך הביקור הזה: מפגש מעניין היה לי במנדוסה (ארגנטינה)עם גב׳ ראינה יגופסקי נכדה של יצחק ספיבקוב . יצחק ספיבקוב היה חבר טוב של שאול צ׳רניחובסקי […]

ראשת המחלקה לעידוד העלייה ערכה ביקור חשוב ומלא אירועים ומפגשים בארגנטינה. על אחדים מהם סיפרנו בהרחבה, וכאן אנו מביאים סיפורה האישי של מרינה רוזנברג-קוריטני על אחד המפגשים המרגשים שקרו לה במהלך הביקור הזה:

מפגש מעניין היה לי במנדוסה (ארגנטינה)עם גב׳ ראינה יגופסקי נכדה של יצחק ספיבקוב .
יצחק ספיבקוב היה חבר טוב של שאול צ׳רניחובסקי באודסה . הם יחד למדו ודיברו עברית. צ׳רניחובסקי עלה לארץ ישראל וספיבקוב היגיע לארגנטינה. בארגנטינה במשפחה דיברו עברית וספיבקוב היה מורה ראשון לעברית בקהילה מקומית. היום ראינה לומדת עברית באולפן שלנו ומספרת סיפורי משפחה שלה.

8 דצמ 2019
1 דקות קריאה
327
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

ממשיכים לבנות גשרים

ממשיכים לבנות גשרים

ראשת המחלק לעידוד עלייה מרינה רוזנברג קוריטני: "העולם עובר זמנים לא קלים.
הכשרת מורינו באמל"ט

הכשרת מורינו באמל"ט

במסגרת פעילות המחלקה לעידוד עליה בהסתדרות הציונית העולמית בראשותה של מרינה רוזנברג-קריטני, שתי קבוצות המורים לעברית של האולפנים (כיתות הכנה לעלייה) אשר המחלקה מפעילה בארגנטינה ובברזיל, סיימו השתלמות מקצועית.
המסר מאת ויויאן אייזן

המסר מאת ויויאן אייזן

ויויאן אייזן, דיפלומטית ישראלית בחירה שקיימה ביוני השנה את סבב ההרצאות והמפגשים עם תלמידי האולפנים שלנו במסגרת הפרויקט שיעור בונוס של המחלקה לעידוד עלייה, שלחה את המסר שלה בשפה הפורטוגזית.