ממשיכים לחגוג סיום שנת הלימודים בברזיל – WZO

ממשיכים לחגוג סיום שנת הלימודים בברזיל

עוד אולפן לא גדול, אך ואיכותי מאוד, אשר התחיל פעולתו השנה בבית חב"ד בסאו פאולו, חוגג את סיום שנת הלימודים המוצלחת. כל התלמידים מחכים בכיליון עיניים להמשך לימודיהם בשנת הלימודים הבאה עלינו לטובה. בתמונה: תלמידי האולפן עם תעודות סיום בידיהם. בשורה עליונה (עומד) השני מימין הוא דוד פאבש, התלמיד המבוגר ביותר בברזיל. לא מזמן דוד […]

עוד אולפן לא גדול, אך ואיכותי מאוד, אשר התחיל פעולתו השנה בבית חב"ד בסאו פאולו, חוגג את סיום שנת הלימודים המוצלחת. כל התלמידים מחכים בכיליון עיניים להמשך לימודיהם בשנת הלימודים הבאה עלינו לטובה.

בתמונה: תלמידי האולפן עם תעודות סיום בידיהם. בשורה עליונה (עומד) השני מימין הוא דוד פאבש, התלמיד המבוגר ביותר בברזיל. לא מזמן דוד חגג את יום הולדתו ה-81.

19 דצמ 2019
1 דקות קריאה
219
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

שיעורי בונוס מאת סיריל כהן

שיעורי בונוס מאת סיריל כהן

בין 24 נובמבר ל-4 דצמבר נערך ביקור בצרפת של הפרופ' סיריל כהן מאונ' בר אילן, מומחה לאימונולוגיה שערך מחקר חדשני בתחום טיפול בסרטן באמצעות אימונותרפיה וגישה אישית למטופל.
כיתת אמן בתרגום

כיתת אמן בתרגום

המחלקה לעידוד עלייה בהצ"ע בשיתוף פעולה עם אופק ישראלי, ערכה בבואנוס איירס מפגש מרתק של עשרות יהודי המקום עם סופרת ומשוררת ישראלית תהילה חכימי.
ביקור שר העלייה והקליטה באולפן אינטנסיבי (" אולפן 300 " ) של הצ"ע בפריז

ביקור שר העלייה והקליטה באולפן אינטנסיבי (" אולפן 300 " ) של הצ"ע בפריז

ביום שני ה-11 לפברואר שר עלייה וקליטה יואב גלנט ביקר בכיתת האולפן בפריס, בה לומדים באופן אינטנסיבי עולים פוטנציאלים הנמצאים בשלבים מתקדמים של הכנה לקראת עלייתם ארצה.