עשרה ימים של קירוב לבבות – WZO

עשרה ימים של קירוב לבבות

בין 12 ל-22 ספטמבר 2022, נערך בברזיל ביקורו של פאולו מואורה, שחקן התיאטרון ״גשר״, משורר ומורה לתיאטרון ותנועה. ביקורו של פאולו היה הראשון לאחר הפסקת הפעילות הפרונטלית בגין המגפה, ומטבע דברים סבב הופעותיו ערר התלהבות רבה. פאולו ביקר ב-4 ערים בברזיל: סאו פאולו, ריו דה ז'ניירו, פורטו אלגרה וקוריטיבה. הוא נפגש עם מאות צעירים ומבוגרים […]

בין 12 ל-22 ספטמבר 2022, נערך בברזיל ביקורו של פאולו מואורה, שחקן התיאטרון ״גשר״, משורר ומורה לתיאטרון ותנועה. ביקורו של פאולו היה הראשון לאחר הפסקת הפעילות הפרונטלית בגין המגפה, ומטבע דברים סבב הופעותיו ערר התלהבות רבה. פאולו ביקר ב-4 ערים בברזיל: סאו פאולו, ריו דה ז'ניירו, פורטו אלגרה וקוריטיבה. הוא נפגש עם מאות צעירים ומבוגרים וסיפר על עלייתו, לימודים, חייו המקצועיים, מאפייני החברה הישראלית וכמובן, על עולם התרבות הישראלית. כיוון שפאולו היה גם שחקן כדורגל מקצועי, היה לו מה לספר על הספורט בישראל. כל מפגש עם פאולו הרחיב את האופקים של המשתתפים בכל הקשור לישראל. אפשר לקבוע שאלה היו 10 ימים של למידה נהדרת, קירוב לבבות ועידוד עלייה פשוטו כמשמעו.

1 אוק 2022
1 דקות קריאה
194
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

ישראל אהבתי אתמול, היום וגם מחר

ישראל אהבתי אתמול, היום וגם מחר

לפני כחודש, המחלקה לעידוד העלייה של הצ"ע ועתונאית ישראלית דגולה רינה מצליח לפני כחודש פנו לכל אלה שלומדים באולפנים של המחלקה לעידוד העלייה בקריאה לברך את מדינת ישראל לרגל יום הולדת ה-70 שלה.
פעולה נגד אנטישמיות באצטדיון כדורגל

פעולה נגד אנטישמיות באצטדיון כדורגל

ביום שלישי, ה-30 בינואר, באצטדיון של קבוצת הכדורגל קורינתיאנס, במהלך גמר אליפות הכדורגל בין סאו פאולו לקורינתיאנס, הקהילה היהודית ביצעה פעולה למאבק באנטישמיות.
נמשכת קבלת מועמדויות להשתתפות במיזם 'גאולה

נמשכת קבלת מועמדויות להשתתפות במיזם 'גאולה

תוכנית גאולה לפיתוח מנהיגות נשים צעירות, פועלת בהשראת דמותה ופועלה של גאולה כהן, מנהיגה פורצת דרך, שמגיל 17 , עת הצטרפה כלוחמת לאצ"ל וללח"י ועד יום מותה, גילתה מנהיגות נועזת, תוך גילוי יושרה, דבקות במטרה ומסירות ללא גבול לעם היהודי, למורשתו, לארץ ישראל, לחזון הציוני ולמפעל העלייה.