מסיבת חנוכה לתלמידי האולפנים בפריז – WZO

מסיבת חנוכה לתלמידי האולפנים בפריז

ב 6 לדצמבר הדלקנו נר חמישי של חנוכה עם תלמידים ממספר כיתות אולפן בפריז. האירוע התקיים במרכז אדמונד פלג אשר במרכז העיר, השתתפו בו כ 60 תלמידים, אשר באווירה חגיגית ושמחה במיוחד,  שרו שירי חנוכה בעברית, רקדו ואכלו סופגניות טעימות. במרכז הערב התקיימה הופעה של הזמרים הישראלים שרון ללום ומני סונינו אשר גם הפעילו את […]

ב 6 לדצמבר הדלקנו נר חמישי של חנוכה עם תלמידים ממספר כיתות אולפן בפריז.

האירוע התקיים במרכז אדמונד פלג אשר במרכז העיר, השתתפו בו כ 60 תלמידים, אשר באווירה חגיגית ושמחה במיוחד,  שרו שירי חנוכה בעברית, רקדו ואכלו סופגניות טעימות.

במרכז הערב התקיימה הופעה של הזמרים הישראלים שרון ללום ומני סונינו אשר גם הפעילו את התלמידים עם שירה בציבור של שירים ישראלים.

11 דצמ 2018
1 דקות קריאה
206
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

הקונגרס הציוני המיוחד בסימן 75 שנה למדינת ישראל

הקונגרס הציוני המיוחד בסימן 75 שנה למדינת ישראל

הקונגרס הציוני המיוחד בסימן 75 שנה למדינת ישראל 🇮🇱 אחרי שאת הקונגרס האחרון קיימנו במתכונת דיגיטלית בצל מגפת הקורונה, החלטנו להתכנס שוב בירושלים, בירתנו הנצחית, כדי לעסוק בנושאים החשובים שעל סדר היום של העם היהודי ולחגוג 75 שנה למדינתנו הנפלאה.
הכנה וירטואלית לעלייה ריאלית

הכנה וירטואלית לעלייה ריאלית

בברזיל החלו לפעול שתי כיתות אולפן וירטואליות חדשות למועמדים להשתתפות בפרויקט נעל"ה קרי, לתלמידי כיתות י"א וי"ב שמתכוננים לעלות על מנת להמשיך לימודיהם בישראל כבר בספטמבר.
טסים הביתה!

טסים הביתה!

התמונות צולמו בנמל התעופה בבואנוס-איירס.