עלו והצליחו! – WZO

עלו והצליחו!

בתמונה שצולמה ב-14 אוקטובר בכיתת אולפן של המחלקה במרכז במ"י בבואנוס איירס, אנו רואים קבוצת התלמידים אשר שלושה מקרבם בעוד ימים ספורים יעלו ארצה ויהיו אזרחי מדינת ישראל, ואלה הם: סילבינה טברובסקי (Silvina Tavarovsky) בת 48, ודמיין ואוליסס זנדונצ’י (Zandonachi Damián & Ulises). דמיין בן 47 ובנו אוליסס הוא בן 19, זה עתה סיים את הלימודים […]

בתמונה שצולמה ב-14 אוקטובר בכיתת אולפן של המחלקה במרכז במ"י בבואנוס איירס, אנו רואים קבוצת התלמידים אשר שלושה מקרבם בעוד ימים ספורים יעלו ארצה ויהיו אזרחי מדינת ישראל, ואלה הם: סילבינה טברובסקי (Silvina Tavarovsky) בת 48, ודמיין ואוליסס זנדונצי (Zandonachi Damián & Ulises). דמיין בן 47 ובנו אוליסס הוא בן 19, זה עתה סיים את הלימודים בתיכון. אנו רואים אותם ליד הכרוז של המחלקה (בצד שמאל).

ראשת המחלקה לעידוד העלייה מרינה רוזנברגקוריטני: "מאוד משמח לראות תמונות אלה ומשמח עוד יותר לקבל כאן בארץ את פני העולים החדשים אשר סייענו להם לקבל את ההחלטה הנכונה ולהביא אותה לידי ביצוע. כן ירבו. ולעולים הטריים אני מאחלת מקרב לב עלו והצליחו!".

 

 

31 אוק 2019
1 דקות קריאה
220
חֲדָשׁוֹת

קרא עוד

אינטל תבנה מפעל חדש בעלות של 25 מיליארד דולר בישראל

אינטל תבנה מפעל חדש בעלות של 25 מיליארד דולר בישראל

הנה תרגום של הטקסט לעברית, מותאם לקוראים: נעים להתחיל את השנה החדשה עם חדשות טובות: ממשלת ישראל אישרה מענק בסך 3.2 מיליארד דולר לחברת אינטל קורפוריישן לבניית מפעל חדש לייצור שבבי מיקרו.
יום הולדת שמח, מדינת ישראל

יום הולדת שמח, מדינת ישראל

עריכת חגיגות מרשימות לכבוד יום עצמאותה של מדינת ישראל, היה דבר טבעי למחלקה לעידוד עלייה בהצ"ע ולו מתוקף שמה.
פעילות ברשתות חברתיות

פעילות ברשתות חברתיות

אנו מפעילים את הרשתות החברתיות שלנו להפצת הפרויקטים והיוזמות של ההסתדרות הציונית העולמית המיועדים לתמוך ולסייע ככל האפשר למאמץ המלחמתי של מדינת ישראל.